Księgarnia stacjonarna

W jakich godzinach otwarta jest księgarnia?

Księgarnie Tajfuny przy ulicy Chmielnej 12 w Warszawie oraz przy ulicy Augustiańskiej 5 w Krakowie otwarte są od poniedziałku do soboty w godzinach 11:00 do 19:00.

O wyjątkowych sytuacjach świątecznych i urlopowych informujemy na naszych mediach społecznościowych i w wizytówce księgarni na mapach Google.

Czy w księgarni można płacić kartą?

Oczywiście, przyjmujemy płatności gotówką, kartą i Blikiem.

Czy możecie odłożyć dla mnie książki?

Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub mailowo na adres sklep@tajfuny.pl. Poinformujemy Cię, czy książka jest dostępna w danym momencie. Najlepszym sposobem rezerwacji jest złożenie zamówienia w naszym sklepie online z odbiorem osobistym. Masz wtedy pewność, że nikt nie zwinie Ci upragnionego ostatniego egzemplarza sprzed nosa.

Gdzie mogę sprawdzić, jakie wydarzenia odbywają się w księgarni Tajfuny?

O wszystkich planowanych wydarzeniach informujemy na naszym profilu na Facebooku: https://facebook.com/tajfunypl/ Zachęcamy do śledzenia i uczestnictwa w wydarzeniach.

Widziałem na Waszej stronie super książkę. Czy znajdę ją też w księgarni?

Tak! Jeśli książka ma status dostępny na magazynie oznacza to, że jest ona u nas w księgarni.

Co ważne – niektórych tytułów mamy raptem po jednym lub dwa egzemplarze, więc może się zdarzyć, że ktoś akurat kupi ją tuż przed Tobą. Jeśli bardzo zależy Ci na jakimś tytule lub jedziesz do nas z daleka, napisz lub zadzwoń, żeby upewnić się, czy książka na pewno jest. Warto też zamówić książkę online z odbiorem osobistym – wtedy na pewno Ci nie ucieknie.

Czy mogę przyjść po swoją książkę przed otwarciem/po zamknięciu księgarni?

Niestety nie – nasze księgarki są jedynie w czasie otwarcia księgarni, od poniedziałku do soboty od 11 do 19.

Czy szukacie kogoś do pomocy w księgarni?

O wszystkich rekrutacjach informujemy na naszej stronie i mediach społecznościowych – wtedy dajemy znać, kogo poszukujemy do zespołu.

Zamówienia online

Jakie są możliwe formy dostawy?

  • wysyłka kurierem DHL lub DPD (w Polsce i za granicę)
  • wysyłka do Paczkomatu (dostawa na terenie Polski)
  • wysyłka Pocztą Polską (dostawy za granicę)
  • odbiór osobisty w księgarni Tajfuny (Chmielna 12, Warszawa / Augustiańska 5, Kraków) (wt-sob, 11-19)

Jakie są możliwe formy płatności?

Płatność zrealizujesz przez Przelewy24 (w tym BLIK, karta kredytowa, przelew online) lub PayPal.

Czy realizujecie wysyłkę za granicę?

Tak. Jeśli mieszkasz za granicą, możemy wysłać Ci książki za pośrednictwem kuriera DHL lub Poczty Polskiej. Po wybraniu książek do zamówienia i wprowadzeniu adresu wysyłki, otrzymasz informację o cenie dostawy.

Czy zamówienie ze sklepu online mogę odebrać osobiście?

Oczywiście! Zaznacz taką opcję przy składaniu zamówienia.

O gotowości zamówienia do odbioru informujemy osobnym mailem lub telefonicznie. Książki będą czekały na odbiór w księgarni Tajfuny na Chmielnej 12 lub Augustiańskiej 5, zgodnie z Twoim wyborem.

Nie opłaciłem/łam jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę numer konta?

W przypadku szybkiego przelewu Przelewy24 lub PayPal zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. W razie problemów z bramkami płatności dostępna jest opcja przelewu tradycyjnego na dane:

 W krainie tajfunów Karolina Bednarz
 ul. Chmielna 12
 00-020 Warszawa, Polska
 nr konta (mBank): 15 1140 2004 0000 3002 7757 2286

Jeśli zamówienie opłacasz przelewem tradycyjnym, prosimy o maila na adres sklep@tajfuny.pl, informujący o opłaceniu zamówienia. Pomoże nam, jeśli dołączysz do swojego maila potwierdzenie płatności.
Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 2 dni, inaczej zostanie oznaczone w naszym systemie jako anulowane.

Czy mogę zmienić zawartość swojego zamówienia?

Wszystko zależy od tego, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. W takich przypadkach zawsze prosimy skontaktować się z nami, pisząc na maila sklep@tajfuny.pl.

Dostawa

Czy mogę sprecyzować godzinę dostawy kurierem?

Jeśli zdecydowałeś się na dostawę kurierem DHL, otrzymasz SMS z powiadomieniem o planowanym doręczeniu. Zmiany godziny lub dnia doręczenia lub odbiór w punkcie DHL Parcel Shop możesz ustalić samodzielnie kontaktując się z DHL.

Kiedy przyjdzie moja paczka?

O postępach w realizacji Twojego zamówienia informujemy zawsze mailowo. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas informację o numerze Twojej przesyłki. Planowany dzień dostawy znajdziesz na stronie do śledzenia przesyłek wybranego przez Ciebie przewoźnika.

Chciałbym zmienić adres dostawy lub paczkomat. Czy jest możliwe?

Oczywiście, ale wszystko zależy od tego, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Jeśli zamówienie jeszcze jest w naszych rękach, możemy bez problemu przekierować wysyłkę na inny adres dostawy.
Skontaktuj się z nami, pisząc na maila sklep@tajfuny.pl.

Anulowanie zamówienia i zwrot towarów

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone i jest w trakcie realizacji, proszę skontaktuj się z nami, pisząc na adres mailowy sklep@tajfuny.pl.

Nieopłacone zamówienia są automatycznie anulowane po 2 dniach.

Dostałem maila, że moje zamówienie zostało anulowane. Dlaczego?

Zamówienia złożone w sklepie online należy opłacić w terminie do 2 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie lub masz inny problem związany z płatnością – skontaktuj się z nami, pisząc na maila sklep@tajfuny.pl i w tytule bądź treści maila wpisując numer Twojego zamówienia.

Chciałbym zwrócić zakupioną książkę. Jak mogę to zrobić?

Jeśli kupiłeś książki w naszej księgarni internetowej, przysługuje Ci 14 dni na zwrot całego zamówienia lub jego części. Napisz do nas na adres mailowy sklep@tajfuny.pl, w treści podając numer swojego zamówienia oraz ilość i tytuł pozycji, którą chcesz oddać.Zwrotnie poinformujemy Cię o przyjęciu anulacji.

Książki, które zdecydowałeś się oddać zapakuj starannie i odeślij na adres księgarni: Tajfuny, ul. Chmielna 12, 00-020 Warszawa. Gdy otrzymamy przesyłkę, otrzymasz od nas zwrot środków – na kartę, z której robiona była płatność za pośrednictwem Przelewów24 lub PayPala.

Vouchery / bony prezentowe

Otrzymałam voucher prezentowy. Jak mogę z niego skorzystać?

Na voucherze (zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej) znajduje się kod. Gdy dodasz wybrane pozycje do koszyka, w polu “Wprowadź kupon” wpisz go – koszyk automatycznie odliczy jego wartość od zamówienia.

Jeśli wartość Twoich zakupów przekroczy równowartość kuponu, będziesz mógł dopłacić kartą kredytową albo przez system Przelewów24 lub PayPal.

Aktualizowanie...
  • Brak produktów w koszyku.