Zebraliśmy pytania, które najczęściej zadajecie nam mailowo lub za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jeśli czegoś brakuje lub odpowiedzi nie są wystarczające, skontaktuj się z nami poprzez email sklep@tajfuny.pl.

W jakich godzinach otwarta jest księgarnia?

Księgarnia Tajfuny przy ulicy Chmielnej 12 w Warszawie otwarta jest od wtorku do soboty w godzinach 11-19.

Czy w księgarni można płacić kartą?

Oczywiście, przyjmujemy płatności gotówką, kartą i Blikiem.

Czy możecie odłożyć dla mnie książki?

Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub mailowo na adres ksiegarnia@tajfuny.pl. Poinformujemy Cię, czy książka jest dostępna w danym momencie. Najlepszym sposobem rezerwacji jest złożenie zamówienia w naszym sklepie online z odbiorem osobistym. Masz wtedy pewność, że nikt nie zwinie Ci upragnionego ostatniego egzemplarza sprzed nosa.

Gdzie mogę sprawdzić, jakie wydarzenia odbywają się w księgarni Tajfuny?

O wszystkich planowanych wydarzeniach informujemy na naszym profilu na Facebooku: https://facebook.com/tajfunypl/ Zachęcamy do śledzenia i uczestnictwa w wydarzeniach!

Jakie są możliwe formy dostawy?

Sklep online tajfuny.pl umożliwia odbiór zamówienia na cztery sposoby:

  • wysyłka kurierem DHL (dostawa na terenie Polski)
  • odbiór w wybranym punkcie Paczki w Ruchu
  • wysyłka Pocztą Polską (dostawa poza Polskę)
  • odbiór osobisty w księgarni Tajfuny (Chmielna 12, Warszawa)

Użytkownik ma do wyboru ww. opcje dostawy przy składaniu zamówienia online podczas uzupełniania danych do wysyłki.

Jakie są możliwe formy płatności?

Dostępnymi opcjami płatności są Przelewy24 (w tym BLIK, karta kredytowa, przelew online) oraz PayPal.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Oczywiście! W momencie składania zamówienia prosimy o podanie adresu wysyłki, na podstawie którego system podsumuje koszty dostawy zagranicznej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Oczywiście, zaznacz taką opcję przy składaniu zamówienia. O gotowości zamówienia do odbioru informujemy osobnym mailem. Książki będą czekały na odbiór w księgarni Tajfuny na Chmielnej 12.

Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę numer konta?

W przypadku szybkiego przelewu Przelewy24 lub PayPal zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie.

W razie problemów z bramkami płatności dostępna jest opcja przelewu tradycyjnego na dane:

W krainie tajfunów Karolina Bednarz
ul. Chmielna 12
00-020 Warszawa, Polska
nr konta (mBank): 15 1140 2004 0000 3002 7757 2286

Jeśli zamówienie opłacasz przelewem tradycyjnym, prosimy o maila na adres sklep@tajfuny.pl, informujący o opłaceniu zamówienia. Pomoże nam, jeśli dołączysz do swojego maila potwierdzenie płatności.

Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 5 dni, inaczej zostanie oznaczone w naszym systemie jako anulowane.

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Zamówienia zawsze staramy się realizować tak szybko, jak to możliwe. Średni czas realizacji wynosi od 1 do 5 dni roboczych dla tytułów dostępnych “od ręki” w magazynie. W przypadku dostawy tytułów zagranicznych oraz produktów na zamówienie czas ten może wydłużyć się od 3 do 4 tygodni.

Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia w zależności od wybranej opcji wysyłki. O gotowości zamówienia do odbioru lub przekazaniu go do dostawy informujemy osobnym mailem.

Wszelkie pytania dotyczące zamówień w realizacji prosimy kierować na sklep@tajfuny.pl, w tytule bądź treści maila wpisując numer zamówienia.

Czy mogę sprecyzować godzinę dostawy?

Jeśli zdecydowałeś się na dostawę kurierem DHL, otrzymasz sms z powiadomieniem o planowanym doręczeniu. Zmiany godziny lub dnia doręczenia lub odbiór w punkcie DHL Parcel Shop możesz ustalić samodzielnie kontaktując się z DHL.

Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

Wszystko zależy od tego, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. W takich przypadkach zawsze prosimy skontaktować się z nami, pisząc na maila sklep@tajfuny.pl.

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone i jest w trakcie realizacji, proszę skontaktuj się z nami, pisząc na adres mailowy sklep@tajfuny.pl.

Nieopłacone zamówienia są automatycznie anulowane po 5 dniach.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia złożone w sklepie online należy opłacić w terminie do 5 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie lub masz inny problem związany z płatnością – skontaktuj się z nami, pisząc na maila sklep@tajfuny.pl w tytule bądź treści maila wpisując numer Twojego zamówienia.